Home | Contact | Mijn Selectie | Over Ons

Home

ZOEK OP THEMA:

Golf vakanties Groepshuizen Kastelen & landhuizen Last minutes Luxe & exclusief Op een park Met een zwembad Wintersport Zon, zee & strand


ZOEK OP HUISCODE
OF PLAATSNAAM:

  


Blijf op de hoogte:

Facebook Twitter


AFFILIATES

Word ook partner!

Vragen?

Welkom op de helppagina van Villa Vacant. Hieronder vind u de meest gestelde vragen en de daarbij behorende antwoorden. Als uw vraag er niet bij zit, stel uw vraag dan via e-mail op support@villavacant.com of maak gebruik van het Contact formulier.

Deze antwoorden hebben het meeste betrekking op de huizen van Villa Vacant. Naast onze eigen vakantiehuizen bieden wij ook vakantiehuizen van onze partners aan. Deze partners hanteren eigen voorwaarden welke u per email en per post verstuurd krijgt na een boeking. Indien u deze voorwaarden vooraf aan een boeking wilt inzien kunt u dit per email aangeven op support@villavacant.com of aanvragen via het Contact formulier.

Op welke manieren kan ik bij Villa Vacant boeken?


Bij Villa Vacant kunt op de volgende manier boeken: Via onze website www.villavacant.com 24 uur per dag, 7 dagen in de week.

Wat zijn de openingstijden van Villa Vacant?


Onze afdelingen zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 9.00 tot 17.30. U kunt hen bereiken via het e-mail adres support@villavacant.com of via het Contact formulier.

Wanneer staat een boeking vast indien ik via internet een boeking maak?


U maakt de boeking definitief wanneer u op de button “reserveren” klikt.  Dit houdt in dat de boeking op dat moment vast ligt. Daarna krijgt u binnen enkele minuten de bevestiging per e-mail retour.  uw boeking wordt daarna gecontroleerd en verwerkt. Voordat uw aanvraag als definitief aangemerkt wordt en u de definitieve bevestiging van ons ontvangt controleren onze medewerkers in de administratie of de door u gewenste accommodatie daadwerkelijk vrij is om overboeking te voorkomen. Tijdens de verwerking van online boekingen hanteert Villa Vacant de volgende voorwaarden voor boekingen.

Welke gegevens zijn er nodig voor een boeking?


Voor een boeking zijn naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer(s) van de hoofdboeker noodzakelijk. Daarnaast dient u aan geven hoeveel medereizigers, kinderen en eventueel huisdieren mee gaan. Zes weken voor aanvang dienen wij van alle reizigers de naam en adresgegevens in bezig te hebben. Bij het vermelden van de naam moet altijd de naam zoals in het paspoort/identiteitskaart vermeld gebruikt worden.

Kan ik een optie nemen op een vakantiehuis?


Indien u nog wilt overleggen met uw medereizigers of het vakantiehuis wel geschikt is, dan kunt u een optie plaatsen. Deze optie is maximaal 2 dagen geldig en zal automatisch worden geannuleerd indien wij niets meer van u vernemen.

Wat houdt "een 2e optie" in?


Wanneer een favoriet vakantiehuis niet meer beschikbaar voor u is kunnen wij vaak een 2e optie erachter plaatsen. Dit houdt in dat als de klant de optie niet neem wij u hierover informeren zodat u het vakantiehuis kunt reserveren. Hier kunnen ongeveer 7 dagen overheen gaan. Is de boeking niet mogelijk voor het vakantiehuis dan zullen wij vrijblijvend proberen u een alternatief aan te bieden.

Hoe oud moet ik zijn om te mogen boeken?


Om zelfstandig te boeken moet je ouder dan 18 jaar zijn. Mocht je een boeking willen maken en ben je onder de 18 dan heb je een schriftelijke verklaring van je ouders of voogd nodig. Deze schriftelijke verklaring moet meteen na de boeking aan ons gefaxed worden.

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Wij nemen alleen schriftelijke annuleringen in behandeling nemen. U kunt uw annulering sturen naar: Villa Vacant Vakantiehuizen BV, St. Eustatiuspier 4, 1339 KJ Almere. Of naar het e-mail adres support@villavacant.com.

Voor wat betreft de annuleringskosten verwijzen wij u naar onze voorwaarden. Een annulering verloopt nooit kosteloos. U kunt zich tegen deze kosten verzekeren middels een annuleringsverzekering. Indien u annuleert met een geldige reden volgens de verzekeringsvoorwaarden worden de gemaakte kosten vergoed.

Indien u van een partner van ons de bevestiging heeft gekregen kunt u bij de desbetreffende partner navragen wat de voorwaarden van annuleren zijn. Villa Vacant is niet aansprakelijk voor deze boekingen en/of annuleringen.

Krijg ik een bevestiging van de annulering?


Indien u de boeking bij Villa Vacant heeft gemaakt krijgt van ons zo snel mogelijk een bevestiging van de door u geannuleerde reis en een annuleringsnota toegestuurd.

Is het mogelijk een wijziging te maken in mijn boeking?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Na het opmaken van de factuur kunt u tot 7 dagen na de boeking één en ander wijzigen, uiteraard voor zover de gewenste wijziging nog mogelijk is. Voor iedere wijziging worden wijzigingskosten in rekening gebracht plus de eventuele door de wijziging ontstane extra kosten.

Kan ik de duur van mijn verblijf verlengen of verkorten?


Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van het vakantiehuis. U kunt hiervoor na uw internetboeking meteen een email te sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier. Houd er wel rekening mee dat er voor een wijziging kosten in rekening kunnen worden gebracht.

Kan ik mijn verblijf omboeken naar een andere datum?


Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van het vakantiehuis. U kunt hiervoor na uw internetboeking meteen een email te sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier. Houd er wel rekening mee dat er voor een wijziging kosten in rekening kunnen worden gebracht.

Kan ik mijn verblijf omboeken naar een ander vakantiehuis?


Dit is afhankelijk van de beschikbaarheid van het vakantiehuis. U kunt hiervoor na uw internetboeking meteen een email te sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier. Houd er wel rekening mee dat er voor een wijziging kosten in rekening kunnen worden gebracht.

Kan ik de naam van een reiziger wijzigen?


Dit is mogelijk, U kunt hiervoor na uw internetboeking meteen een email te sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier.

Kan ik nog een annulerings- of reisverzekering bijboeken?


Ja, dat kan. Onder het kopje Reisverzekeringen kunt u bij onze partner een annulerings- of reisverzekering boeken. u boekt dit niet bij Villa Vacant dus eventuele vragen dient u aan onze partner te stellen.

Kan ik een voorletter of geboortedatum wijzigen?


Dit is mogelijk, U kunt hiervoor na uw internetboeking een email te sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier.

Hoe lang duurt het voordat ik een factuur ontvang?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Tussen het boeken van uw vakantiehuis en het thuis ontvangen van de bevestiging liggen ongeveer 4 werkdagen. Indien u kort voor de vertrekdatum heeft geboekt kan de factuur worden gemaild. Het eerste deel is voor de aanbetaling van 30%. Deze dient binnen 7 dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging op de rekening van Villa Vacant te zijn bijgeschreven. Dit is meteen de bevestiging van uw reservering. Indien wij de aanbetaling niet binnen 7 dagen binnen hebben annuleren wij automatisch uw boeking. Het tweede deel is het rest bedrag en dient 6 weken voor vertrek op de rekening van Villa Vacant te zijn bijgeschreven.

Wanneer moet ik ik betalen?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Na ontvangst van de factuur dient binnen 7 dagen de aanbetaling van 30% te doen. Het rest bedrag dient dient 6 weken voor vertrek op de rekening van Villa Vacant te zijn bijgeschreven.

Welk bedrag moet ik aanbetalen?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Binnen 7 dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging dient een aanbetaling van 30% van het totale factuurbedrag op de rekening van Villa Vacant te zijn bijgeschreven.

Hoe moet ik betalen als ik binnen 3 weken voor vertrek een vakantiehuis boek?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: u kunt de reissom op de mogelijkheden betalen. Telefonisch of middels internetbankieren kunt u een overboeking met melding naar onze bank doen. Vermeld bij uw spoedboeking uw factuur- en klantnummer, zodat wij uw betaling goed kunnen verwerken. Bij vertrek binnen één week raden wij u aan om een spoed-overboeking te doen. Indien wij het bedrag niet op tijd binnen hebben kunnen wij de boeking annuleren. Wij kunnen geen “printscreen” als betalingsbewijs accepteren.

Krijg ik ook een bevestiging van mijn betaling?


Indien u van Villa Vacant de bevestiging heeft gekregen hanteren wij de volgende voorwaarden: Na iedere betaling die wij ontvangen krijgt u een bevestiging per email met het betaalde bedrag, naam van de betaler en of er nog een bedrag openstaat. De vouchers en reisbescheiden die u worden toegestuurd gelden als bewijs van volledige betaling.

Vouchers


Indien wij de volledige betaling hebben ontvangen ontvangt u een voucher voor het geboekte vakantiehuis.

Hoe kom ik de aankomst en vertrektijd te weten?


Deze tijden staan op uw bevestiging van de boeking die u per email en/of post krijgt. Indien u een afwijkende tijd wilt aankomen dient u dit met de beheer van het vakantiehuis door te nemen.

Hoe kom ik achter het adres van mijn vakantiehuis en wanneer krijg ik de routebeschrijving?


Wanneer de volledige betaling is ontvangen krijgt u de adresgegevens en routebeschrijving per email en/of post thuis gestuurd.

Wat betekenen de extra en/of overige kosten?


Deze kosten dient u ter plaatse aan de beheerder te betalen. Dit zijn vaak de borgsom, energiekosten, schoonmaakkosten etc. Indien er overige kosten betaald dient te worden wordt dit duidelijk vermeldt in de beschrijving van het vakantiehuis.

Moet ik ter plekke toeristenbelasting betalen?


Indien dit bij overige kosten vermeldt staat dient u de toeristenbelasting ter plaatse aan de beheerder te betalen.

Huisdieren, mag ik die meenemen?


Indien dit vermeldt staat in de beschrijving van het vakantiehuis dan is dat geen probleem. In enkele gevallen dient u een bedrag per dag voor uw huisdier te betalen.

Klachten?


Indien u ter plaatse een klacht heeft dient u per direct contact op te nemen met de beheerder en/of eigenaar van het vakantiehuis. u dient dit met hen af te handelen. Villa Vacant is hierin geen partij en speelt alleen een bemiddelende rol. Indien u niet bij de beheerder en/of eigenaar met uw klacht terecht kunt, kunt u ons bereiken via het noodnummer zodat wij het voor u kunnen proberen op te lossen.

Overige vragen?


Heeft u na bovenstaande antwoorden nog steeds vragen, dan kunt u een e-mail sturen naar support@villavacant.com of gebruikmaken van het Contact formulier.
 

Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy | Vragen?
© Copyright 2017 - Villa Vacant Vakantiehuizen - Alle rechten voorbehouden
Sitemap Vakantiehuizen
Powered by NextPax.com